26.9.–1.10.2023.

Sveučilište u Zagrebu Fakultet šumarstva i drvne tehnologije

Igra u Baštini

Radno vrijeme
UTO 17.00-22.00
SRI-NED 11.00-22.00
PODIJELI

Fakultet šumarstva i drvne tehnologije ove godine predstavlja nekoliko studentskih realiziranih projekata. Naglasak je na projektu IGRA U BAŠTINI koji ima za cilj oblikovati drvene inovativne višefunkcionalne proizvode za igru koji odgovaraju suvremenim potrebama djeteta u vrtićima i/ili osnovnim školama te koji potiču kreativnost i razvoj djeteta kroz igru i rad, svjesnost o hrvatskoj baštini i tradiciji RH te ekologiji i održivom razvoju uz primjenu drva hrvatskog porijekla. Drugi projekti, većinom diplomski radovi studenata smjera Oblikovanje proizvoda od drva predstavljeni su u obliku modela i plakata te predstavljaju samostalan znanstveno-istraživački (oblikovno-konstrukcijsko-tehnološki) rad studenata i njihovih mentora.

Projekt: IGRA U BAŠTINI ima za cilj oblikovati drvene inovativne višefunkcionalne proizvode za igru koji odgovaraju suvremenim potrebama djeteta u vrtićima i/ili osnovnim školama te koji potiču kreativnost i razvoj djeteta kroz igru i rad, svjesnost o hrvatskoj baštini i tradiciji RH te ekologiji i održivom razvoju uz primjenu drva hrvatskog porijekla. Zadatak je podijeljen u tri grupe pri čemu je svaka grupa osmislila svoje idejno rješenje. 

Mentorica: izv. prof. dr. sc. Danijela Domljan, mag. dizajna Preddiplomski studij Drvna tehnologija, VI semestar 

Predmet: Oblikovanje namještaja Akademska godina 2022/2023 

Autori: G1 / Naziv rada: S KONJA NA MAGARCA. Autori: Bruno Horvat, Lovro Kišak, Petar Konsa. Opis: ideja se temelji na mogućnosti rasta i razvoja djeteta pomoću multifunkcionalnog drvenog proizvoda / igračke koja se iz sjedalice-njihalice transformira u bicikl na samoguranje. 

G2 / Naziv rada: KLIZA. Autori: Sara Baraka Gulin, Domagoj Kovačević, Mirko Križanac. 

Opis: Igra predstavlja umanjenu verziju igrališta koje sadrži tri karakteristična hrvatska krajolika i njihove sinonime (Zagorje/bačva, hrana; Lika/planine, šume; Dalmacija / more, pijesak) te kroz igru svakom igraču omogućava prolazak i učenje o tradicijama krajeva lijepe naše. 

G3 / Naziv rada: ČIPKASTA ALKA. Helena Bauer, Denis Kristić, Kristiana Prskalo. Opis: Igra spaja dvija tradicionalna hrvatska običaja – Sinjsku igru Alka i pašku čipku. Osmišljeni kolut inspiriran sinjskom alkom može biti samostalna igračka ali i motiv za pletenje konca po uzorku paške čipke i drugih tradicionalnih motiva hrvatskih nošnji.

G3 / Title: LACE BAND. Helena Bauer, Denis Kristić, Kristiana Prskalo. Description: The game combines two traditional Croatian customs - the Sinj game of Alka and the Pag lace. The designed reel inspired by the Sinj alka can be an independent toy as well as a motif for knitting threads based on the pattern of Pag lace and other traditional motifs of Croatian costumes.

Radno vrijeme
UTO 17.00-22.00
SRI-NED 11.00-22.00
PODIJELI

Lokacija

Povezani događaji Produkt dizajn